2010. szeptember 27., hétfő

          Hellóka!Itt vagyok megint. :)
          Képzeljétek el,ma voltam német órán.Mármint nem a suliban,vagyis ott is,hanem külön tanárnál.Muszáj,mert október vége felé itt az érettségi és kezdek egy kicsit bepánikolni,mert van egy-két olyan nyelvtan ami nem igazán tiszta.Szóval ott tartottam,hogy voltam német tanárnál és tök jó volt meg minden,de rájöttem valamire...Nekem alapvetően nem a német nyelvtannal van a bajom,hanem magával a magyarral.Komolyan.Nekem nem megy a magyar nyelvtan.Legalábbis nem tudom,hogy hová tegyem a német nyelvtant át a magyarba.Na ez egy kicsit zavaros,de tényleg így van.Nem találom a német megfelelőre a magyar megfelelőt.Szörnyű mi?
         No most csak ennyit akartam felpöttyinteni,mert nagyon fáradt vagyok.Jelentkezem amit tudok!Legyetek jók!
Ölelés,
Zs.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése