2010. szeptember 23., csütörtök

          Megint itt vagyok.Érdekes napom volt,az biztos.Szóval ma hivatalosan is,mint 18 éves,elbúcsúztam a gyerek háziorvosomtól.Hát nem fogok hazudni,elsírtam magam.Nagyon megszerettem,elvégre 18 éven keresztül mindig ott volt,ha kellett,és a lehető legkedvesebben és készségesebben segített.Nagyon hálás vagyok neki.Amikor már tényleg nem bírtam és elsírtam magam,akkor magához ölelt,és mondta,hogy ne aggódjak,ő még egy 10-15 évet szeretne lehúzni,szóval,ha lesz gyerekem,akkor vigyem oda nyugodtan.Hát akkor itt most hivatalosan is megígérem,hogy,ha gyerekem lesz,akkor hozzá fogom vinni,az biztos.
         Tudjátok,már említettem,hogy új telefonom van.na ma bementem a T-mobile-ba,mert nem tudok egyszerűen fellépni a netre.Nem igaz.Pont jól jönne,de neeem,nem megy.Bementem és közölték velem,hogy az egyik részét direkt vették le,mert sokan mentek be,hogy felléptek rá véletlenül és fogyasztja a pénzüket.Így ezt a sok panaszkodást megelégelve automatikusan levették az enyémről a csomagot.Hát basszus,nem kell rálépni,ha nem akarunk és kész.De neeem,nekik le kellett venni az enyémről. -.-"
         Aztán ma még babáztam is.Elmentem Lucához,és nagyon jó volt. :)
         Igen most kérdeznéd,hogy tanulással mi volt??ÖöÖ...hát az úgy volt...hogy nem jutott rá időm?!Nem ez rossz kifogás,mert nem így volt.Csak szimplán kedvem nem volt...
         No most viszont megyek.Jelentkezem hamarosan!Legyetek jók!
Ölelés,
Zs.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése